50 faktów o mnie


Tag #50 faktów to rewelacyjny pomysł. Zamiast tak zwanych postów powitalnych, powinno się pisać posta z 50 informacjami na swój temat. Po przeczytaniu kilku innych wpisów, postanowiłam również się pobawić i spisać te 50 najważniejszych, najciekawszych i najprawdziwszych faktów i miałam przy tym mnóstwo frajdy! :D 

1. Urodziłam się 17 maja, więc jestem zodiakalnym Bykiem.

2. Byk to znak ziemski. Najlepiej dogaduję się z osobami urodzonymi pod znakiem Panny i Koziorożca, czyli innymi znakami z trygonu ziemskiego. 

3. Zdarza mi się pytać ludzi o ich znak zodiaku i na tej podstawie wstępnie oceniać. 

4. Często zdarza mi się mylnie oceniać innych ludzi. 

5. Potrafię przyznać się do błędu, ale przychodzi mi to z trudem.

6. Jestem niesamowicie uparta.

7. Robię kilka rzeczy na raz, bo tak lubię, ale ubolewam nad tym, że czasami rezultaty są kiepskie. 

8. Nigdy nie jestem zadowolona z rezultatów mojej pracy.

9. Lubię komplementy, ale wpadają one jednym uchem i szybko wylatują drugim.

10. Nie lubię krytyki, bo we mnie zostaje. 

11. Po ukończeniu szkoły muzycznej nigdy więcej nie zagrałam na fortepianie. Nigdy w życiu już nie poświęcę tyle czasu i pracy na coś, co mi się nie podoba.

12. Od muzyki wolę dobre teksty piosenek i na nie zwracam uwagę, melodia ma dla mnie znaczenie drugorzędne.

13. Uwielbiam cytaty, zwłaszcza sentencje, których autorami są zapomniani autorzy. 

14. Z każdej przeczytanej książki wypisuję cytaty.

15. W trakcie studiów w poszukiwaniu ciekawych cytatów, potrafiłam przepisać 1/10 książki...

16. Wolę klasyczne powieści od nowości. 

17. "Wichrowe Wzgórza" to książka mojej młodości. Miałam kilka egzemplarzy tej powieści i rozdałam je znajomym.

18. Nigdy nie lubiłam szkoły, nudziłam się w ławce szkolnej a moja kreatywność była na zerowym poziomie. 

19. Nie lubię podążać utartymi ale bezpiecznymi ścieżkami.

20. Nie lubię uczyć się czegoś, co i tak ostatecznie ma zostać zapomniane. 

21. Unikam ludzi, którzy przynoszą ze sobą negatywną energię. 

22. Nie lubię ludzi, którzy mówią innym jak mają żyć.

23. Nikt nie jest dla mnie autorytetem dopóki na to nie zasłuży. 

24. Jestem bardzo miła i uprzejma dla ludzi, ale w środku jestem "stalowa" i wiem, że life is brutal. Wiem, że można być kulturalnym a jednocześnie bardzo twardym.

25. Lubię większość ludzi, których znam.

26. Najbardziej na świecie lubię siebie :)

27. Nie zgadzam się z popularnym twierdzeniem, które mówi, że jeżeli skupiamy się na sobie to automatycznie przestajemy rozumieć innych. To kwestia indywidualnej wrażliwości. 

28. Moje zainteresowania są tak różne, że aż chaotyczne.

29. Lubię robić coś sama bez proszenia o pomoc. 

30. Moje życie się zmieniło, kiedy odkryłam jakie bogactwo 

kryje się pod tajemniczym skrótem DIY. 

31. Czasami wydaje mi się, że mogłabym nie spać, tylko całymi dniami i nocami tworzyć różne rzeczy. 

32. Uwielbiam przygotowywać prezenty dla innych.

33. Kiedyś kochałam zakupy w galeriach, teraz kupuję online.

34. Nie potrafię się zmusić do zrobienia czegoś na co nie mam ochoty.

35. Mam wrażenie, że większość zajęć to marnowanie czasu. 

36. Od wielu lat interesuje się kulturą i historią Indii.

37. Nigdy nie byłam w Indiach, ale planuję tam pojechać w przyszłym roku i nie mogę się tego doczekać. Zwiedzenie tego kraju to moje marzenie od kilku lat. 

38. Oglądanie bollywoodzkich filmów to mój ulubiony relaks. 

39. Boję się horrorów. Po obejrzeniu hiszpańskich filmów grozy zazwyczaj nie mogę spać, bo boję się filmowego ducha.

40. Denerwuje mnie to, że nie znam hiszpańskiego i nie mogę przeczytać informacji o hiszpańskich filmach i aktorach.

41. Nie mogłabym pojechać gdziekolwiek bez mojej lustrzanki.

42. Zdjęcia robię tylko w RAW.

43. Photoshop to nie program do obróbki zdjęć, to prawdziwa magia!

44. Dzięki blogowi wyrabiam nawyk pisania. 

45. Nie lubię szablonów na bloggerze. 

46. Bloga piszę dla siebie, jeszcze daleko mu do ostatecznej postaci. 

47. Myślę, że po 200 postach wreszcie obiorę właściwy kierunek. 

48. Na najlepsze pomysły wpadam, gdy jestem w drodze, najczęściej w autobusie lub pociągu.

49. Wiosna i lato to dla mnie najcudowniejsze i najbardziej twórcze pory roku.

50. 50 punktów to dla mnie zdecydowanie za mało ;) 

Share on Google Plus

About Unknown

Cześć:) To ja, autorka bloga. Blogowanie to moje hobby, ale zajmuję się tym od niedawna, dlatego mam prośbę :) Jeżeli przeczytałaś/łeś post, to proszę zostaw komentarz. Wszystkie wskazówki i porady są dla mnie bardzo cenne :) Z góry dziekuję :)
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 komentarze :

  1. Tak, te 50 punktów to stanowczo zbyt mało, gdy ktoś je opisuje tak jak Ty. Mogę je czytać... i czytać... :D

    OdpowiedzUsuń