Motywujące cytaty na kiepski dzień


Dzisiaj mam naprawdę zły dzień. Boli mnie głowa i nic mi się nie chce, próbuję znaleźć termometr, ale oczywiście gdy jest mi potrzebny to wtedy staje się niewidzialny... 

Ach...  Trzeba wziąć się w garść. Jakkolwiek trudne by to nie było, muszę się zebrać i na nowo poszukać motywacji. Jakiś czas temu oglądałam ciekawy wywiad na youtubie, w którym pewna pani zaprezentowała widzom swoją mantrę czyli specjalnie dla niej przygotowany zbiór dziesięciu zdań, którymi rozpoczyna każdy kolejny dzień. Były one napisane odręcznym, niedbałym pismem, dodatkowo przyklejone do ściany taśmą klejącą na pogniecionej kartce. Mimo wszystko strasznie spodobał mi się ten pomysł, bo zdania były niegłupie, choć całkiem proste. Postanowiłam więc się zmobilizować w podobny sposób, a jako, że zawsze lubiłam mądre sentencje to znalazłam kilka inspirujących cytatów :) Tego posta sobie wydrukuję i przywieszę w widocznym miejscu, pozytywnej motywacji nigdy za wiele ;) 







Share on Google Plus

About Unknown

Cześć:) To ja, autorka bloga. Blogowanie to moje hobby, ale zajmuję się tym od niedawna, dlatego mam prośbę :) Jeżeli przeczytałaś/łeś post, to proszę zostaw komentarz. Wszystkie wskazówki i porady są dla mnie bardzo cenne :) Z góry dziekuję :)
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentarze :

Prześlij komentarz