Decoupage - piękne rzeczy znalezione na tegorocznych Gwarkach


Podczas Gwarków w Tarnowskich Górach można kupić niemalże wszystko: zabawki, nasiona owoców i warzyw, biżuterię i oczywiście mnóstwo pysznego jedzenia. W tym roku zdecydowałam się zrobić bardziej artystyczne zakupy i nabyłam kilka przepięknych przedmiotów wykonanych techniką decoupage. 



Decoupage to w wielkim skrócie technika postarzania przedmiotów. Przemawia głównie do kobiecego poczucia estetyki. Dzięki wspaniale ozdobionym prostym przedmiotom codziennego użytku możemy dodać naszym wnętrzom artystycznego uroku. Od niedawna sama uczę się decoupage'u i muszę przyznać, że nie jest to łatwa praca. Kiedy zobaczyłam przepiękne rzeczy na tegorocznych Gwarkach po prostu nie wiedziałam co wybrać. Ostatecznie wybrałam te, które możecie zobaczyć na zdjęciach.



Cały zestaw w typowo angielskim stylu, serwetka przedstawia rozmawiające kobiety, dodatkowo jako ozdobnik zastosowano kwiaty i piękne wzory 


Małe puzderko w kształcie serca może przydać się do przechowywania drobnej biżuterii


Artystyczna zakładka pewnie zachęci mnie, by częściej sięgać po książki 


Pojemnik, którego używam do przechowywania długopisów i ołówków. Przepiękny, choć z drobną wadą. Właśnie to najbardziej lubię w wykonanych ręcznie przedmiotach, że z łatwością można znaleźć w nich drobne "usterki", ale też dostrzec jak próbowano sobie z nimi poradzić :) 



Wszystkie kobiety to wiedzą, że pudełek w domu nigdy zbyt wiele. Jeżeli nie chcemy wkładać do nich długopisów, możemy je wykorzystać na dodatkowe guziki do ubrań, przybory do szycia, do przechowywania herbaty, cukierków i innych słodyczy, ostatnio zbieram w nich darmowe próbki kosmetyków. Jako wciąż próbująca się zreformować bałaganiara po prostu je uwielbiam i oszczędzam każdy grosz, by kupować nowe :) 


Wkrótce na blogu kolejne zakupy, a może i moja własna twórczość :) 
Share on Google Plus

About Unknown

Cześć:) To ja, autorka bloga. Blogowanie to moje hobby, ale zajmuję się tym od niedawna, dlatego mam prośbę :) Jeżeli przeczytałaś/łeś post, to proszę zostaw komentarz. Wszystkie wskazówki i porady są dla mnie bardzo cenne :) Z góry dziekuję :)
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentarze :

Prześlij komentarz