Park Śląski


Za oknem znowu zrobiło się ciepło i słonecznie, trzeba to jakoś wykorzystać. Dla tych, którzy lubią spędzać czas na otwartej przestrzeni Park Śląski wydaje się idealnym rozwiązaniem. Jeden z wolnych weekendów postanowiłam wykorzystać na wizytę we wszystkich parkowych instytucjach i przy okazji zrobić sporo zdjęć :) 


Na początek moje ulubione miejsce - Śląski Ogród Zoologiczny, w którym można się wyciszyć i obserwować spokojny tryb życia zwierząt. Długi spacer po Ogrodzie Zoologicznym zaowocował mnóstwem zdjęć, zrobiłam ich chyba około 300, poniżej kilka z nich. Od razu rzuca się w oczy, że lubię obserwować nawyki i zwyczaje mieszkańców Zoo:) Dodatkowo kilka zdjęć ze specjalnej części ogrodu wydzielonej dla dinozaurów. Za każdym razem gdy odwiedzam chorzowskie zoo w parku dinozaurów nie ma nikogo, dlatego odniosłam wrażenie, że jest to wręcz idealne miejsce, by w ciszy poczytać książkę lub na pracę z laptopem. Wkrótce z pewnością je wypróbuję i spróbuję się tam zaszyć z jakąś ciekawą lekturą :)





Po wyciszającej i dodającej energii wizycie w Śląskim Ogrodzie Zoologicznym nadeszła pora, by całą tą energię stracić w pobliskim Wesołym Miasteczku. Hmmm... Jako osoba cierpiąca na paniczny wręcz lek wysokości mogę tylko powiedzieć, że były momenty, kiedy wydawało mi się, że... to moje ostatnie chwile :D Teraz się z tego śmieję, ale z niektórych atrakcji dłuuuuuugo nie skorzystam. Zaskoczyło mnie jak wiele osób wybiera opcję extreme :) Ja niestety zbyt mocno panikuję, ale za to podziwiam odwagę innych z oddali i czasami robię ciekawe zdjęcia :D 



Po niesamowitych atrakcjach w Wesołym Miasteczku pora na chwilę wytchnienia. Postanowiłam zobaczyć cały teren Parku Śląskiego z góry czyli przejechać się kolejką liniową. Są dwie opcje: można kupić sobie bilet w jedną stronę a z powrotem wrócić na pieszo, bądź od razu kupić bilet w dwie strony. Będąc w dalszym ciągu pod wrażeniem atrakcji w parku rozrywki, wybrałam bilet dwustronny. Zdecydowałam się też na jazdę w zamkniętej kabinie, dzięki czemu czułam się bezpiecznie. Gdybym jechała na zwykłym wyciągu pewnie połowę trasy kręciło by mi się w głowie i nie zrobiłabym żadnego zdjęcia. A warto zrobić kilka fotek, bo widok całego terenu Parku Śląskiego z góry jest po prostu niesamowity. Cała podróż w dwie strony trwała około 20 minut, a poniżej wybrane przeze mnie najciekawsze widoki, jakie w trakcie przejażdżki utrwaliłam :) 





Zawsze szukam ciekawych sposobów na spędzanie wolnego czasu. Park Śląski zdecydowanie przypadł mi do gustu. To świetne miejsce praktycznie dla każdego i w każdym wieku. Byłam tam już jakiś czas temu, ale z pewnością jeszcze nie raz się wybiorę. Zrobić zdjęcia, poobserwować zwierzęta, poczytać książkę i zjeść coś pysznego :)  
Share on Google Plus

About Unknown

Cześć:) To ja, autorka bloga. Blogowanie to moje hobby, ale zajmuję się tym od niedawna, dlatego mam prośbę :) Jeżeli przeczytałaś/łeś post, to proszę zostaw komentarz. Wszystkie wskazówki i porady są dla mnie bardzo cenne :) Z góry dziekuję :)
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentarze :

Prześlij komentarz