Piękne książki wydawnictwa Usborne


Nie przeglądałam popularnych blogów w poszukiwaniu prezentowych inspiracji, bo w tym roku wiedziałam, czego chcę. Postawiłam na rzeczy, które są mi potrzebne i zażyczyłam sobie dysk twardy, gotówkę oraz książki, które przydadzą mi się w pracy. A że pracuję również z dziećmi to dostałam wymarzone pozycje z wydawnictwa Usborne, które specjalizuje się w zamienianiu nudnych lekcji języka angielskiego w świetną zabawę. W tym poście przedstawię wam kilka ciekawych publikacji. Oferta wydawnictwa jest oczywiście bardzo bogata i nie sposób wszystkiego opisać na raz, ale w miarę możliwości postaram się wracać do tych książek w przyszłości. Dzisiaj na pierwszy ogień idą gry oraz książki rozbudzające kreatywność.


Gry z serii Snap to prawdziwy hit. Do gry potrzebnych jest minimalnie dwóch uczestników, a grać można godzinami. Zarówno dzieciom, jak i dorosłym ta gra nigdy się nie nudzi. Jest to też fajny sposób na pokonanie lęku przed nauką języka obcego dla dorosłych. Wspólna zabawa z dzieckiem, która pomoże w przypomnieniu sobie zapomnianego słownictwa. Jak widać na zdjęciu tematyka gier jest bardzo różnorodna. Spooky Snap to słownictwo związane z Halloween, Easter to Wielkanoc, można też poznać nazwy ciekawych miejsc do zwiedzenia czy przypomnieć sobie bohaterów bajek i rymowanek dla dzieci. To, co zwraca uwagę na pierwszy rzut oka to piękne ilustracje, które przemawiają do wyobraźni i rozwijają zmysł estetyczny.



Każdy zestaw to 52 karty (13 różnych wyrazów, które powtarzają się na 4 kartach).


Karty rozkłada się pomiędzy uczestnikami, ostatnia zostaje na środku. Grający po kolei dokładają do niej kolejne karty, jeżeli spotkają się takie same obrazki to osoba, która pierwsza krzyknie: "Snap", zabiera cały stos. Proste? Banalnie i straszliwie wciągające :) 





Kolejna rewelacyjna pozycja to "Fingerprint activities". Widoczny obok zestaw tuszy służy do wypełniania zadań w książce. Świetna zabawa, zarówno językowa jak i kreatywna. Przygotowany przez kanał Usborne Publishing film najlepiej pokazuje jak bawić się tą książką :) 



Kolorowanki są ostatnio bardzo modne. Ta jednak jest niezwykła, bo do pokolorowania stron wystarczy nam tylko jeden pisak, który dołączony jest do książki. Zanim zaczniemy nim malować należy go namoczyć w wodzie. Wtedy w magiczny sposób pojawi się pierwszy kolor ;) Jeżeli nam się znudzi to ponownie wkładamy pisak do wody, by uzyskać kolejną barwę - niespodziankę :) Nie wiem jak oni to wymyślili, ale to jest genialne!!!





Oczywiście nie mogę nie wspomnieć o publikacjach z serii "Zrób to sam". Ostatnio coraz bardziej się przekonuję do prostych rzeczy jak papier czy farby plakatowe. Z książkami Usborne niewielkim nakładem czasu i materiałów można zrobić prawdziwe cuda. Najbardziej podobają mi się papierowe pacynki nawiązujące do Narodzenia Chrystusa. Super pomysł, wykorzystam w przyszłym roku. Kolejny dowód na to, że języka powinno się uczyć w sposób kreatywny, rozwijając talenty plastyczne dzieci i wykorzystując elementy kulturowe. W tym akurat Brytyjczycy są mistrzami! 



Usborne ma w swojej ofercie także mnóstwo tytułów z naklejkami. Zabawa nimi nie polega jednak tylko i wyłącznie na przyklejaniu naklejek. Jest to odatkowa atrakcja, bo z każdej z tych książek mamy przede wszystkim uczyć się języka. Jest to super fun i często sama czuję się jak dziecko, kiedy prowadzę zajęcia :) Mam nadzieję, że udało mi się Was przekonać do tych niesamowitych pozycji :) Muszę też koniecznie dodać, że książki wydawnictwa Usborne nie są dostępne w księgarniach. Zamawiać je można u lokalnych przedstawicieli wydawnictwa. Co roku dostępny jest także nowy katalog informujący o planowanych nowościach. Oferta jest tak bogata, że każdy bez problemu znajdzie w niej coś dla siebie :) 
Share on Google Plus

About Unknown

Cześć:) To ja, autorka bloga. Blogowanie to moje hobby, ale zajmuję się tym od niedawna, dlatego mam prośbę :) Jeżeli przeczytałaś/łeś post, to proszę zostaw komentarz. Wszystkie wskazówki i porady są dla mnie bardzo cenne :) Z góry dziekuję :)
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentarze :

Prześlij komentarz