Skansen w Chorzowie


Wychowałam się na wsi, w której było wszystko, co się z prawdziwą wsią powinno kojarzyć czyli zwierzątka, siano, traktory, świeże mleko i jajka prosto od kury. Teraz niby też mieszkam na wsi, ale nie są to już te same czasy. Ludzi, którzy prowadzą gospodarstwa można zliczyć na palcach jednej ręki, a po produkty bezpośrednio od nich trzeba zapisywać się z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem... 
W dalszym ciągu jest we mnie tęsknota za tym spokojem i bezpieczeństwem, które pamiętam z czasów dzieciństwa. Kiedy mogłam iść daleko nad rzekę bez opieki osoby dorosłej lub jeździć na rowerze po okolicy aż do zapadnięcia zmroku... Pewnie dzięki mojemu dzieciństwu jako jedyna w liceum nie uważałam "Chłopów" za skończone nudziarstwo :) 

Z racji mojego pochodzenia chętnie odwiedzam miejsca związane ze wsią i kulturą życia na wsi. Skansen w Chorzowie jest jednym z moich ulubionych, też ze względu na to, że organizują sporo ciekawych imprez. W tym poście foto relacja z dzisiejszego spaceru w Skansenie :) 












Share on Google Plus

About Unknown

Cześć:) To ja, autorka bloga. Blogowanie to moje hobby, ale zajmuję się tym od niedawna, dlatego mam prośbę :) Jeżeli przeczytałaś/łeś post, to proszę zostaw komentarz. Wszystkie wskazówki i porady są dla mnie bardzo cenne :) Z góry dziekuję :)
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentarze :

Prześlij komentarz