Przy kawie #1


W zeszłym tygodniu pisałam o moim ulubionym napoju w kawowym wyzwaniu. Przy okazji uświadomiłam sobie, że najciekawsze momenty mojego dnia są związane właśnie z kawą. Mój rytuał codzienny jest taki, że siadam sobie z kawką do komputera i wyszukuję coś ciekawego do poczytania. Czasami tracę czas na plotki, ale częściej trafiam na inspirujące artykuły, filmy czy cytaty. Do tej pory nie miałam w zwyczaju zapisywania wyszukanych linków i po jakimś czasie o nich zapominałam. A szkoda, bo wiele z nich było wartościowych i przydałoby się gdzieś je zachowywać. Dlatego też wpadłam na pomysł cyklu postów "Przy kawie", w których co pewien czas będę się dzielić z Wami tym, co mnie akurat interesuje/inspiruje/się podoba ;) Dzisiaj na tapecie rękodzieło :) 

Film
Jak ozdobić skrzynkę metodą decoupage. Film pochodzi z kanału Inspirello, który zna chyba każdy kto zajmuje się decoupage. Porady pani Kasi są nieocenione, podoba mi się również jej dystans do tego, co robi i to, że otwarcie przyznaje się do popełnianych błędów. Nałogowo oglądam jej tutoriale, bardzo często takie 20 minut po pracy z kawą i filmami Inspirello, nastraja mnie pozytywnie i dodaje energii na cały wieczór :) 


Artykuł/Post
Pierwszy post, który Wam polecam zawiera bardzo ciekawe rady dla początkujących, zgadzam się z wszystkimi i sama nie napisałabym tego lepiej. Autorka po kolei wymienia, czego musimy się nauczyć, zanim popadniemy w szaleństwo ozdabiania wszystkiego, łącznie z lodówką ;) 


Drugi post dotyczy wyceniania prac przez rękodzielników. Przyznam, że lubię kupować prace hand made i nigdy nie targuję się o niższą cenę. W końcu rękodzielnicy są artystami i godziwy zarobek im się zależy. Dlatego uważam, że warto uświadamiać społeczeństwu różnicę pomiędzy chińszczyzną a małym dziełem sztuki :) Im więcej takich postów, tym lepiej! 


Zdjęcie
Dzięki rękodziełu zmieniamy najprostsze przedmioty codziennego użytku w rzeczy unikalne. Poniżej pudełko po butach ozdobione przez panią Danutę, której pracami zachwycam się już od dłuższego czasu. Jeżeli macie ochotę zobaczyć więcej, to wystarczy wpisać na fejsie Magia Poddasza i zgodnie z nazwą mamy dostęp do najprawdziwszej magii :) 



Cytat



Piosenka 
Trochę nie w temacie, ale może umilić czas spędzony na malowaniu i klejeniu ;) Zdecydowanie wolę oglądać filmy niż słuchać muzyki, ale od czasu do czasu jakaś melodia wpada mi w ucho i nie może wypaść. Tym razem jest to piosenka z filmu "Z dala od zgiełku" w wykonaniu Carey Mulligan i Martina Sheena, którą nucę sobie od dwóch tygodni i jeszcze mi się nie znudziła. 



Mam nadzieję, że spodobała Wam się moja przerwa na kawę. Kolejna wkrótce ;) Do zobaczenia, usłyszenia i poczytania ;) 
Share on Google Plus

About Unknown

Cześć:) To ja, autorka bloga. Blogowanie to moje hobby, ale zajmuję się tym od niedawna, dlatego mam prośbę :) Jeżeli przeczytałaś/łeś post, to proszę zostaw komentarz. Wszystkie wskazówki i porady są dla mnie bardzo cenne :) Z góry dziekuję :)
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 komentarze :

  1. Moja mama zajmuje się decoupage, więc zdecydowanie pokażę jej filmik i prace Pani Danuty! Zgadzam się z cytatem, niektórzy chcieliby płacić za rękodzieło tyle, co człowiek zapłaci za same materiały...
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem tkwi w braku świadomości ile kosztują materiały i ile potrzeba czasu i wysiłku, by powstały te prace. Dlatego trzeba ludzi uświadomić, że kupują sztukę a nie produkt masowy :)

      Usuń
  2. Pomysł na cykl przy kawie bardz mi się podoba, więc ze zniecierpliwiem czekam na kolejne odsłony:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny cytat z artystą i jego dziełem :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń