Zamek w Chęcinach już otwarty!


Przygotowując posty z kielecczyzny uświadamiam sobie jak bardzo zachwyciło mnie to miejsce. Tyle ciekawych miejsc do wyboru, że tak naprawdę sami już nie wiedzieliśmy gdzie pojechać i co zobaczyć. Postanowiliśmy odwiedzić zamek w Chęcinach, bo w ubiegłym roku był jeszcze w remoncie i nie zobaczyliśmy zbyt wiele. Pochodziliśmy wtedy dookoła zamku i tyle. Relację z tamtego wyjazdu znajdziecie tutaj: http://look-up-to-life.blogspot.com/2014/10/pomys-na-weekend-3-ruiny-zamku-w.html 
W tym poście nie będzie historii, tylko fotorelacja jak obecnie prezentuje się zamek i jego okolice :) 



Bardzo lubię drewniane rzeźby towarzyszące nam w drodze do zamku :) 


Przed zamkiem zwiedzających było mnóstwo, sporo się naczekałam próbując zrobić zdjęcie, gdy akurat nikt mi nie wchodzi w kadr. 


Tej pięknej blondynce pozwoliłam jednak mi zapozować. Będą fotki do albumu rodzinnego ;) 



Jak zwykle na zamkach - albo wkładamy głowy w coś albo coś zakładamy na głowy. Niby to takie dziecinne, ale jednak bawi ;) 




Trzy zdjęcia ukazujące jak zamek prezentuje się wewnątrz. Problem był z wchodzeniem na wieże. Wchodzący i schodzący mają te same schody do wyboru i jest tam niesamowicie ciasno. Na górze też zbyt wiele miejsca nie było. Musiałam odczekać swoje, żeby stanąć z boku i robić zdjęcia a i tak ciągle ktoś mnie popychał, co było dosyć stresujące. Po prostu bałam się, że upuszczę aparat :D 


Na zamku spędziliśmy około dwóch godzin. Tak jak napisałam największą niedogodnością okazały się te nieszczęsne schody. Poza tym wyjazd był bardzo udany i mogę każdemu polecić ruiny Zamku w Chęcinach na weekendowy wypad :) 
Share on Google Plus

About Unknown

Cześć:) To ja, autorka bloga. Blogowanie to moje hobby, ale zajmuję się tym od niedawna, dlatego mam prośbę :) Jeżeli przeczytałaś/łeś post, to proszę zostaw komentarz. Wszystkie wskazówki i porady są dla mnie bardzo cenne :) Z góry dziekuję :)
    Blogger Comment
    Facebook Comment

12 komentarze :

  1. Fajne miejsca na spędzenie popołudnia :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny klimat ma ten zamek i cieszę się, że wycieczka się udała!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam sentyment do zamków... Marzy mi się taki wyjazd, że zwiedzam tylko zamki :) Zdjęcia mimo stresujących turystów jednak się udały moim zdaniem! :)
    www.moje-dziewieciotysieczniki.blog.pl - Małgorzata Werner

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię zamki i robić im zdjęcia :) To takie nie trendy, ale trudno :D

      Usuń
  4. Urocze zamczysko :) pytanie tylko czy można tam spotkać księcia z bajki ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Księcia nie spotkałam, ale na jednej z wież było mnóstwo małych muszek ;) Też ciekawe spotkanie ;)

      Usuń
  5. Przypomniała mi się wycieczka sprzed 4 lat - właśnie Chęciny i jaskinia Raj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, prawie zawsze tak to bywa - dwa najpopularniejsze punkty ;)

      Usuń
  6. Zamek w Chęcinach do tej pory oglądałam tylko z daleka, z drogi w czasie jazdy. Zawsze mnie intrygował i zawsze myślałam-kiedyś go zobaczę z bliska. Dzięki Twoim zdjęciom mały przedsmak już mam. :)Trochę daleko żeby jechać specjalnie, ale jeśli kiedyś będę w pobliżu wstąpię na pewno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadzam się. Opłaca się jechać jak się jest blisko, specjalnie to jednak trochę za mało.

      Usuń